راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

تور کیش

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ب.ظ

 

تور کیش

تور کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر بوده و می‌تواند خاطراتزیبایی را برای شما رقم بزند. تور کیش به صورت متداول در بین آژانس‌های هواپیمایی فقط رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل می‌باشد. البته بسته به انتخاب هتل شما خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، کارت تخفیف برخی از مراکز تفریحی و غیره همه به خدمات تور کیش شما اضافه خواهد شد. در کی سفر می توانید به راحتی می توانید تورهای کیش از مقاصد مختلف و همچنین پروازهای کیش از مقاصد مختلف از جمله پرواز کیش کرمانشاه ، پرواز کیش همدان ، پرواز کیش اصفهان و.. را بیابید. به دلیل  مسافت زیاد و سختی مسیرهای زمینی، بهترین و ساده ترین راه برای سفر به کیش استفاده از هواپیماست.

اگر چه جشنواره‌ها و فستیوال‌های جذابی در فصل تابستان در کیش برگزار می‌شود ولی در این فصل یعنی از اواخر اردیبهشت تا اواخر مهرماه دما و رطوبت هوا در جزیره در بالاترین حد خود قراردارد. ولی اگر قصد دارید فقط در هتل یا خانه استراحت کنید و بیرون نروید در این ماه‌ها می‌توانید به این جزیره سفر کنید. ولی اگر تحمل گرما را ندارید و به دنبال هوای دلچسب بهاری در جزیره هستید می توانید آبان تا اواخر فروردین ماه به این جزیره سفر کنید. زیرا در این زمان آب و هوای جزیره خنک و محبوب است. از آنجائیکه بلیط‌های هواپیما مبلغ تورها و در کل بحث گردشگری قابل پیش بینی نمی‌باشد، اینکه بخواهیم دقیق و مطمئن به شما بگوئیم چه زمانی قیمت پایین است امکان پذیر نیست ولی تجربه نشان داده در زمان های زیر قیمت تور کیش پایین است. نیمه دوم فروردین ماه به دلیل تمام شدن تعطیلات نورروزی؛مهرماه به دلیل آغاز شدن مدارس؛اوایل خرداد ماه تا اوایل شهریور به دلیل شروع فصل گرمای شدید جزیره کیش،برای لذت بردن از آرامش و سکوت جزیره کیش، بدون دغدغه شلوغی و نگرانی بابت عدم پیدا شدن هتل و بلیط هواپیما، بهتر است اول هفته به این جزیره زیبا سفر کنید. ولی مهمترین دلیل برای این پیشنهاد، به صرفه بودن تور کیش و به حداقل رسیدن هزینه بلیط هواپیماست. زیرا که اکثریت مردم به دلیل محدودیت زمانی که دارند، مجبورند آخر هفته سفر کنند، که همین دلیلی برای  بالا رفتن قیمت بلیط و هتل در روزهای آخر هفته می شود. بنابرین اگر اول هفته به این جزیره سفر کنید هم جزیره خلوت‌تر است هم حدودا 30 % در هزینه‌های مسافرت صرفه جویی می کنید.

تور کیش

از آنجائیکه کیش برای اکثر گردشگران با سلیقه های متفاوت یک مقصد ایده آل است، پیشنهاد داریم که زمان خود را مدیریت نمایید تا بتوانید بیشترین استفاده را از فرصتی که دارید انجام دهید. پروازهای جزیره به صورت متداول از ساعت 6 صبح شروع می‌شوند و برای پرواز برگشت هم می‌توانید از آخرین ساعت پرواز که تقریبا ساعت 23:45 می‌باشد استفاده نمایید.

با مدیریت زمان و استفاده حداکثری از زمان شما می توانید از تفریحات بی نظیر شبانه روزی جزیره کیش بهره مند شوید.روزها از تفریحات آبی استفاده کنید و با نوشیدنی های خنک از خود پذیرایی کنید، و شب‌ها در جزیره قدم بزنید و البته از برنامه‌های شاد شبانه کیش استفاده کنید.

تعداد زیادی از هتل‌ها و پروازهای کیش گارانتی و چارتر شرکت‌های هواپیمایی مشخص می‌شود که در این صورت یک بسته سفری مشخص و همچنین ارزان به مسافر پیشنهاد می‌شود. در این بسته‌های سفری هتل‌های مختلف پروازها و ساعت‌های پروازی متفاوت وجود دارد که بسته به بودجه‌ای مد نظر شما می‌توانید تور کیش خود را رزرو نمائید. در بسیاری از مواقع رزرو بسته‌ی سفری بسیار مقرون به صرفه‌تر می شود تا اینکه شما پرواز، هتل، ترانسفر و رابهصورتجداجدارزرو کنید. اگر برنامه مسافرت شما در ایام تعطیلات است حتما از یک ماه قبل تور کیش را رزرو نمایید. معمولا نزدیک شدن به زمان سفر در تعطیلات هم باعث افزایش قیمت بلیط و همچنین هتل‌ها می‌شود و توقع خالی بودن هتل دلخواه خود و پروازهای مورد نظرتان را داشته باشید. اگر سفر شما در تعطیلات یا آخر هفته نیست عجله‌ای برای رزرو تور نکنید. کمتر کسی برای تجارت یا امور اقتصادی به جزیره کیش سفر می‌کند، پس به جرات می‌توان گفت اکثر مسافران کیش به منظور تفریح و سرگرمی بهاین جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر می کنند. بنابرین سفر به کیش و استفاده از تفریحات آن به اندازه کافی هزینه دارد. شما از زمانی که تصمیم به سفر می‌گیرید از تمام سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی گرفته تا خود فرودگاه و کانترهایی که در تمام کوچه ها و مراکز خرید و هتل‌ها می‌بینید سعی می کنند به شما بلیط مراکز تفریحی را بفروشند!! پیشنهاد ما به شما این است اول برای تفریحات خود در روزهای سفرتان برنامه ریزی کنید و قیمت تفریحات آبی، جنگ‌های شبانه یا گشت‌های تفریحی که می‌خواهید استفاده کنید را لا دقت مقایسه کنید و در آخر از کانتر مربوطه یا باجه تهیه بلیط خود مجموعه بلیط مورد نظررا تهیه نمایید.جزیره کیش برای اقامت شما، انتخاب‌های متفاوت و در عین حال جذابی دارد، تنوع هتل‌ها در کیش با هر سلیقه‌ای سازگار است.از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های دو ستاره و سه ستاره ساحلی گرفته تا هتل‌های چهار ستاره مرکز شهر و هتل پنج ستاره لوکس روی آب.کیش یکی از شهر های توریستی میباشد که در بین گردشگران بسیار طرفدار دارد و محبوب است. جاذبه ها و مکانهای گردشگری کیش را میتوان مهمترین دلیل انتخاب شما دانست.

تور کیش

تور کیش تجربه ی سفری به یادماندنی و خاطره انگیز برای مسافرانمی باشد. اگر به گردشگری و ایرانگردی علاقه داریدغیر ممکن است که به کیش نرفته باشید. کیش عنوان بهشت گردشگران داخلی را دارد و برای افرادی که قصد تفریح و هیجان را دارند، جزیره کیش جذاب ترین انتخاب موجود در میان مقصدهای داخلی است. برای مسافرت به جنوب ایران و لذت بردن از آبی دریای خلیج فارس یکی از بهترین گزینه ها جزیره ی زیبای کیش است. از این لحاظ کیش مسیری پر طرفدار و مقصدی ایده آل به حساب می آید که مکان های دیدنی زیادی  دارد که سواحل زیبا، تفریحات جذاب، مراکز خرید مدرن، هتل های لوکس و مجلل، رستوران های دریایی و بین المللی باعث شده که این جزیره همواره پرطرفدار باشد و در زمان های مختلف گردشگران به آن سفر کنند..

بیشتر بخوانید: اقامت ترکیه با خرید ملک

تور ارزان کیش

کیش یکی از چهار مکان در دنیا می باشد که در آن درصد بالایی اکسیژن وجود  دارد؛ این حجم اکسیژن در هوا مانع این می شود  که در این جزیره دچار خستگی و کسالت شوید. پس سفر به کیش یکی از بهترین گزینه ها برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش می باشد. با وجود این تفاسیر افراد زیادی دوست دارند که به کیش سفر کنند ولی دغدغه اکثر مسافران کاهش هزینه های سفر است.

قیمت و هزینه های تورکیش کیفیت سفر شما را تحت تاثیر خود  قرار می دهد، بهترین زمان سفر به کیش در فصول سرد سال است، همچنین آخر هفته ها و در تعطیلات به خصوص تعطیلات عید و تابستان که جشنواره ها و کنسرت های زیادی برگزار می شود، جزیره  کیش پر از گردشگر می شود. پس در این مواقع انتظار تور ارزان را نداشته باشید و برای رزرو تور ارزان کیش در زمان های پر گردشگر باید در جست و جوی اقامتگاه های ارزان تر باشد.

 

قیمت تور کیش

تور های کیش معمولا برای ۲ شب، ۳ شب و ۴ شب برگزار می شود که قیمت تور کیش بسته به نوع پرواز و هتلی که برای اقامت انتخاب می کنید و مدت زمان سفرتان تحت تاثیر قرار می گیرد. البته اگر برای  اولین بار به کیش سفر می کنید حداقل ۵ روز در این جزیره اقامت داشته باشید تا با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. درست است که هزینه های سفرتان افزایش می یابد ولی مطمئن باشید که این جزیره به قدری زیباست که ارزش دیدن دارد.

همانطور که گفتیم تور کیش شامل بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل است که در پکیج های متفاوتی ارائه می شود، در زمان خرید تورچیزی که بیش از هرچه مورد توجه  قرار می گیرد قیمت تور کیش است. اما در زمان رزرو تور علاوه بر قیمت به زمان سفر، ساعت پرواز، نوع ایرلاین و هتلی که برای اقامت انتخاب می نمایید حتما توجه داشته باشید. چرا که هر کدام از این موارد بر  کیفیت سفر شما تاثیر دارد.

همانطور ذکر شد در مسیرهای طولانی متداول ترین روش برای سفر، سفر هوایی است. بنابرین هزینه بلیط هواپیما تاثیر به سزایی در قیمت تور کیش دارد و نرخ بلیط هواپیما برای کیش در ایام سال متفاوت است و بستگی به این دارد که در «های سیزن» سفر می کنید یا خیر.

نرخ تمام شده تور کیش کاملا به نرخ بلیط هواپیما بستگی دارد. مبلغ بلیط هواپیما کیش در طی سال بسیار متغییر است و تغییر نرخ بلیط هواپیما به ایام پیک و غیر پیک، تعداد مسافر و برگزاری نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های مختلف در جزیره بستگی دارد. در طی ماه‌های اخیر بلیط هواپیما از حدود 150 هزار تومان به 400 هزار تومان تغییر کرده است.
بیشتر بخوانید: 
وب سرویس بلیط هواپیما

تور کیش

قیمت هتل‌های کیش در ایام کم ترافیک، از شبی 150 هزار تومان شروع می‌شود که قیمت‌ها وابسته به تعداد مسافر و ستاره‌های هتل متفاوت می باشد. شاید بهتر باشد که قبل از پرداختن به سوئیت‌های کیش به میانگین قیمت هتل‌های کیش بپردازیم. به طور مثال برای هتل‌های دو ستاره مثل فانوس، ققنوس، ستاره، تماشا و پانیذ بین 150 تا 250 هزار تومان، برای هتل‌های سه ستاره مثل شایلی، قائم، گرند، لوتوس، آنا و آرامیس بین 300 تا 450 هزار تومان، هتل‌های 4 ستاره مثل ارم، هلیا، فلامینگو و گامبرون و از 390 تا 490 هزارتومانوهتلهایپنجستاره مثل شایان، شایگان، پارمیس، مارینا، ترنج، داریوش و ویدا از شبی 600 تا 1 میلیون و سیصد هزار تومان باید پرداخت کنید. اگر در جست و جوی  اقامت ارزان‌تر هستید یا حوصله شلوغی و رفت و آمد به هتل را ندارید یا اگر می‌خواهید هزینه‌های سفرتان کمتر شود سوئیت‌های جزیره انتخاب کنید..

سوئیت‌های مرکز شهر معمولا از شبی 150 هزار تومان تا شبی 500 هزار تومان است. مبلغ سوئیت‌ها بستگی به متراژ و منطقه سوئیت دارد. البته اگر به دنبال سوئیت‌های لوکس ساحلی با امکانات بالا هستید، باید هزینه بالاتری بپردازید.

 

 

سفر به کیش با تور به مراتب به صرفه تر از سفر شخصی می باشد و همانطور که گفتیم تور کیش عموما برای ۳ شب و ۴ روز برگزار می شود ولی گردشگران می توانند مدت اقامت و حتی تاریخ را تغییر داده و با توجه به شرایطشان اقدام به سفر کنند. همچنین تورهای کیش از شهرهای مختلف همچون مشهد، شیراز، اهواز، اصفهان برگزار می گردد.

 

تور لحظه آخری کیش را چگونه پیدا کنیم؟

جزیره کیش همانطور که می دانیم یکی از توریستی ترین مناطق ایران است و سفر به آن در بیشتر ایام سال با استقبال زیادی مواجه است. بیشتر مسافران به دنبال تورهای لحظه آخری هستند و این تورها شامل هتل های تخفیف دار و پروازهای چارتری می گرددکه به نسبت سایر تورها هزینه هایتان کم می شود و شما می توانید با تور لحظه آخری سفری ارزان خوب و با امکانات را تجربه نمایید.

 

خدمات تور کیش

خدمات تور کیش بسته به نوع تور متفاوت است و در مواردی هم گشت جزیره، سینما ۶ بعدی، تفریحات کیش، تخفیفات کنسرت ها و برخی آفرهای کیش را شامل می شود.

در صورتیکه قصد رزرو تور را دارید بهتر است پیش از سفرتان بدانید که خدمات زیر بسته به نوع توری که انتخاب کرده اید، روی تور به شما ارائه مینماییم.

بلیط رفت و برگشت، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل با خدمات مذکور، گشت شهری، تخفیفات گردشگری، بیمه مسافرتی

خدمات تور کیش شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، بسته به نوع تور شام و ناهار و صبحانه کاملا با هماهنگی قبلی و بدون نیاز به کاری از طرف شما انجام میگردد. همچنین بعضی تورها برنامه ی سفر و گشت شهری هم دارند که قبل از خرید تور به این موارد توجه نمایید.

سفر به کیش

کیش را می توان یکی از زیباترین جزایر این منطقه به شمار آوردکه یکی از شهرهای توریستی ایران می باشد که با توجه به روانه شدن بیش از یک میلیون گردشگر در طول سال به جزیره توریستی و محبوب کیش، این جزیره به عنوان یکی از مهمترین مقصدهای توریست پذیر داخلی و خارجی به شمار می آید که در جنوب کشورمان واقع است. جزیره ی زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری جنوب کشورمان است که در استان هرمزگان و از توابع بندر لنگه می باشد و به دلیل موقعیت ساحلی که داراست از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. وجود زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری تاریخی، آبی زلال و شفاف دریای نیلگون خلیج فارس، سواحل زیبا و تفریحات دریایی کیش باعث شده که کیش به یکی از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل شود.

تور کیش

 

کیش از مسیرهای پر طرفدار داخلی است که برای اکثر گردشگران با سلیقه‌ها و علاقه‌های مختلف یک مقصد ایده‌آل است. این جزیره ی پر طرفدارهرساله میزبان میلیون ها گردشگر است و حضور گردشگران کیش باعث شده که این جزیره از زیرساخت های مناسب گردشگری بهره مند شود.

 

جاذبه های گردشگری کیش

 

همانطور که گفته شد جزیره ی کیش مقصدی خاطره انگیز برای گردشگران کیش است، به جرات می توان گفت که تمام مکان های دیدنی کیش بسیار شگفت انگیز می باشند؛آب‌های شفاف و زلال،حیات دریایی متنوع، ورزش‌های آبی هیجان انگیز، تفریحات آبی به یادماندنی، هتل‌های مجلل و پر از امکانات و مراکز خرید لوکس و گران قیمت که همه اینها در کنار جاذبه های طبیعی و گردشگری کیش، این جزیره را مقصدی به یاد ماندنی برای گردشگران ساخته‌ است.


کیش کجا بریم؟

برای گشت و گذار در کیش جاهای دیدنی زیادی وجود دارد، در میان جاذبه های تاریخی می توانید به شهر باستانی حریره سر بزنید و از خانه اعیانی و حمام تاریخی این شهر، مسجدوقنات‌های قدیمی که قدمت آن به دوره ایلخانیان برمیگردد دیدن نمایید.

همچنین زمانی را برای بازدید از کشتییونانیکهیکیازنمادهای زیبای جزیره کیش است اختصاص دهید و به تماشای غروب آفتاب در این منظره ی زیبا بپردازید گفتنی است که این جاذبه به دلیل فرسودگی و نبود امکانات نگهداری ممکن تا چند سال دیگر از لیست جاذبه ها حذف شود.

از دیگر جاذبه های کیش که گردشگران به بازدید از آن ها می پردازند می توان جزیره هندورابی، روستای باغو، کلبه هور، درخت سبز، پایاب و شهر زیرزمینی کاریز را نام برد که هر کدام ارزش دیدن دارد.

علاوه بر اینها جزیره کیش پارک های زیادی دارد که گردشگران کیش زمانی را به بازدید از پارک آبی بادی مارینا کیش و پارک آبی اوشن کیش اختصاص میدهند.پارک شهر کیش و شهر بازی هایلند کیش هم می تواند تجربه جذابی برای شما باشد؛ اگر به هیجان علاقه دارید می توانید سری به قلعه وحشت و سافاری در کیش بزنید.

جاذبه های گردشگری کیش به قدری زیاد است که زمان کم می آورید و روز به روز به تعداد این جاذبه ها افزوده می شود که در آینده ای نزدیک مجتمع تهران قدیم، مسجد روی آب و پارک لاکی آیلند کیش به لیست مکان های گردشگری کیش اضافه خواهد شد.


سواحل و تفریحات ساحلی کیش

همانطور که می دانید با توجه به آب و هوای کیش در فصول مختلف کیش یک مقصد ایده آل برای سفر می باشد و دارای سواحل تفریحی متفاوت و تفریحات ساحلی هیجان انگیزی است.در میان سواحل تفریحی کیش پارک ساحلی مرجان دیدنی ترین ساحل کیش است. از دیگر سواحل کیش می توان پارک ساحلی میرمهنا، پارک ساحلی مرد ماهیگیر و پارک ساحلی سیمرغ را نام برد؛ همچنین گردشگران کیش زمانی را صرف تفریحاتی چون پاراسل سواری، پرواز با گلایدر و فلای بورد مینماین ؛ همچنین از دیگر تفریحات ساحلی می توان شاتل، بنانا، اسکوتر برقی، اسکوتر زیر دریایی و کیبل اسکی را نام برد؛ همچنین پلاژ بانوان و آقایان به صورت مجزا در این جزیره وجود دارد که می‌توانند با آسودگی خاطر، تجربه‌ی مطلوب شنا کردن را داشته و همچنین از دوش آب شیرین، سایه‌بان، سالن بدن‌سازی و والیبال ساحلی نیز استفاده کنند.برای علاقه مندان به حیات وحش و محیط زیست هم کیش جاذبه هایی دارد؛ باغ پرندگان، باغ آهوان، پارکدلفین ها و آکواریوم کیش را از دست ندهید.برای خرید سوغاتی هم این جزیره مراکز خرید معدودی دارد که هر آنچه که می خواهید میتوانید تهیه نمایید؛ در ادامه به ترتیب تفریحات پر طرفدار کیش را به اختصار معرفی می کنیم:

 

قایق سواری و کشتی های تفریحی در کیش

یکی از تفریحات لذت بخش در آب های خلیج فارس، قایق سواری در دل این آبهاست.قایق ها انواع مختلفی دارند که در این میان می توان قایق تندروی معمولی، قایق تندروی دو موتور، قایق های بادبانی، قایق های کف شیشه ای، قایق های بادبانی کاتاماران، قایق های پدالی و پارویی را نام برد؛ علاوه بر قایق ها، کشتی های تفریحی کیش می تواند لحظات خوبی را برای گشت زنی با کشتی در دریا فراهم کرد.این کشتی ها بسیار مجهز هستند و برخی از آن ها دارای رستوران و خدمات و برنامه های تفریحی می باشند.

تور کیش

کشتی های کیش هم انواع مختلفی دارند که می توانیم کشتی رانیا، کشتی دنا، کشتی نوید دریا، کشتی سیمرغ خلیج فارس،کشتی آرتمیس، کشتی آکواریوم طوطیا، کشتی آکواریوم گردشگر و کشتی اوستا

 

غواصی در کیش

اگر شما هم دوست دارید به اعماق دریا بروید ولی شنا بلد نیستید، غواصی بهترین گزینه برای تماشای ماهی های رنگارنگ و آبزیان می باشد. تفریحی که ۲۰ دقیقه زمان می برد ولی پیش از آن ۴۰ دقیقه برای آموزش صرف می شود.

 

اسکوتر غواصی در کیش

به جز غواصی برای دیدن اعماق دریا، اسکوتر زیر آبی وسیله ای است که می توانید با آن به دل دریا بزنید و دنیای زیبای زیر آب را تماشا نمایید.

 

بنانا و شاتل در کیش

سوار شدن بر روی تیوپ و تکانهای ناشی از کشیده شدن توسط قایق بسیار جذاب و هیجان انگیز است. درواقع شاتل و بنانا تفریحی مهیج است که تفاوتشان در شکل تیوپ می باشد، تیوپ بنانا شکل موز می باشد.

 

پاراسل سواری در کیش

برای داشتن آرامش همراه با هیجان بهترین انتخاب پاراسل سواری است. چتر پاراسل توسط قایق با سرعت زیاد کشیده می شود تا بالاتر رود در اینصورت است که شما جزیره ای زیبای کیش را بر فراز آب های خلیج فارس می بینید.

 

جت اسکی در کیش

جت اسکی تفریحی پر هیجان است که طرفداران زیادی دارد. این تفریح انفرادی یا نهایتا ۲ نفره است و مدت زمان آن یک ربع است.

 

فلای بورد در کیش

از تفریحات جدید و پر طرفدار در تور کیش که حرفه ای ها می توانند حرکت نمایش نیز اجرا کنند. فلای بورد وسیله ای است که نیروی محرکه خود را با اتصال به جت اسکی تامین می نماید و می تواند در بالای سطح آب تا ارتفاع ۱۲ متر آزادانه به پرواز در آید.

 

اسکی روی آب در کیش

اسکی روی آب هم طرفداران خاص خود را دارد و به دو روش با قایق و کیبل اسکی انجام می شود. اتصال اسکی به قایق موتوری و کشیده شدن به وسیله ی آن، متداول ترین اسکی روی آب است؛ همچنین در کیبل اسکی نیز شخص توسط کابلی که در دست دارد بین برج های دریایی به حرکت در می آید.توجه کنید که کیبل اسکی کیش دارای طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر و پنج برج است و عنوان بزرگترین کیبل اسکی جهان را داراست.

 

مراکز خرید در کیش

در میان گردشگران کیش  افرادی هستند که به بازدید از مراکز خرید و خرید از این بازارها اهمیت می دهند. البته که کیش در گذشته به مراکز خریدش معروف بوده است و در حال حاضر هم به دلیل  داشتن مراکز خرید متنوع و مدرن برای خرید یکی از مقاصد پر طرفدار است. نظرات گردشگران خارجی در مورد مراکز خرید و.. را نیز می توانید در سایت تریپ ادوایزر مطاله کنید.

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۹
مهدی حبیب زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی