راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

۱۵ مورد از بهترین و ارزانترین مکانها برای بازدید در آمریکای جنوبی

اگرچه آمریکای جنوبی به پای آسیای جنوب شرقی نمیرسد ولی اینجا همچنان برای سفر با بودجه ی مالی کم یک مقصد عالی میباشد. با این وجود برخی از مناطق گرانتر هستند پس واقعا ارزش دارد جاهای ارزان و گران اینجا را بشناسیم. خوشبختانه شرکت مسافربری کالچر تریپ تا جایی سفر کرده که فهرست ۱۵ مورد از ارزانترین مقصد در آمریکای جنوبی را برای شما بدست آورده است.

لاپاز، بولیوی

لاپاز بعنوان بزرگترین منطقه ی شهری ارزانترین کشور قاره حتما با خودش یکی دو تا تخفیف بهمراه میاورد. مسافران برای اینکه از شور تپنده ی شبانه اینجا لذت ببرند و از کوههای حیرت انگیز آن بالا بروند و فقط از منظره ی این شهر مرتفع شلوغ سیرشوند نیازی به ثرومتند بودن ندارند.

عکس: مغازه ی محلی در بالای شهر

اویونی،‌بولیوی

اگر چه تور با ماشین جیپ در دشتهای نمکی و سورئالی اویونی و جاذبه های طبیعی اطراف آن تنها گردش پرهزینه ای است که مسافران در بولیوی میبینند با این وجود آمدن به اینجا ۱۵۰ دلار شاید هم بیشتر برای آنها پس انداز میکند. واقعا این سفر از ارزش بسیار بالایی برخوردارست.

عکس: ایونی، بولیوی

سوکر،‌بولیوی

آیا مایلید شکوه امپراطوری دنیای جدید اسپانیا را بدون خرج پول زیاد ببینید؟ پس شهر سوکر در بولیوی بهترین جای آمریکای جنوبی برای این منظور هست. غذا و جای اقامت و گردشهای ارزان بازدید از این گوهر گرانبهای عصر استعمار را برای همه واجب میکند. 

عکس: سوکر

رارنباک، بولیوی

تقریبا هرکسی که به آمریکای جنوبی می آید دوست دارد آمازون عظیم را کشف کند و هیچ جایی ارزانتر از شهر جنگلی شمالی رارنباک نمیباشد. از آن کلبه های بالای درخت پایین بیایید و با رفتن به تور سه روز در مراتع به کشف حیاط وحش شگفت انگیز بپردازید.

 

عکس: رودخانه ی آمازون، رارنباک، بولیوی

دریاچه ی تی تی کاکا،‌ پرو و بولیوی

سفر به دریاچه ی تی تی کاکا بعنوان فقیرترین منطقه ی بولیوی و پرو کاملا با پولی که در کیف پولتان دارید جور است. مکانهای باستانی اینکاها را کشف کنید و با مردم محلی ای که لباسهای رنگارنگ تن میکنند حرف بزنید و به تماشای آبهای مواج مرتفع ترین دریاچه ی قابل کشتیرانی دنیا بپردازید.

 

عکس: جزایر اروس

 

لیما، پرو

اگرچه بهترین بارها و رستورانهای میرافلور شدیدا گران هستند ولی بقیه ی جاهای شهر آتش به مال خود زده اند. در یک لژ کنار خیابان سویش تازه بخورید و شربت پیسکوی ترش را در یک آبخوری محلی بخورید و در مکانهای عصر استعمارگری این شهر پدیده گردش کنید و خیالتان راحت باشد که بودجه تان به همه چیز میرسد.

بیشتر بخوانید: اقامت ترکیه با خرید ملک

 

عکس: لیما

هواچاچینا، پرو

این شهر برای مسافرانی که با بودجه ی کم سفر میکنند مثل یک بهشت است و در این شهر بیابانی کارهای زیادی میتوان انجام داد و از مناظر آن لذت برد. مگر اینکه به دیوانگی و ماشین سواری در شن و ریگ علاقه داشته باشید و بخواهید با تجربه ی این هیجانات ترشح آدرنالین خود را بالا ببرید.

عکس: هواچاچینا

کوسکو، پرو

کوسکو که زمانی مهمترین شهر اینکاها و امپراطوی اسپانیا بوده امروزه براساس استانداردهای کشور پرو هزینه های بالایی دارد. ولی این شهر همچنان برای مسافرانی که دوست دارند در تاریخ باستانی و آغوش فرهنگی و شلوغی میهمانیهای شبانه غرق شوند نیز قیمتهای مناسبی دارد.

 

عکس: کوسکو

دره ی مقدس، پرو

مسافران زرنگ و باهوش میتوانند از وسایل نقلیه استفاده کنند و در اقامتگاههای خانوادگی بمانند و با پایین نگه داشتن هزینه ها به کشف مکانهای باستانی شگفت انگیز فراوان این شهر بپردازند. اگر بخواهید به ماچوپیچو بروید باز هم میتوانید از چند اتوبوس محلی استفاده کنید بجای اینکه سوار قطارهای توریستی گران شوید.

 

عکس: مورای، دره ی مقدس

 

کوههای پرو، پرو

به جاهای دورافتاده بروید و از مخارج بالای خارجی اجتناب کنید و به بخش شناخته شده ی پرو یعنی ارتفاعات فراموش نشدنی آند بروید. از آیاکوچا گرفته تا کاجامارا و هرجایی که بین این دو جا قرار گرفته این منطقه ی کوهستانی کشف نشده آنقدر کم هزینه هست که همه ی مسافران بی پول در اینجا جمع میشوند.

 

عکس: کاجامارو، پرو

 

مندوزا، آرژنتین

آرژانتین یک کشور خیلی ارزان نمیباشد. اگرچه شراب اینجا خیلی ارزان و خوش طعم هست تور دوچرخه در باغهای انگور مندوزا هم میتواند با هزینه ی خیلی کم انجام شود. بهتر از همه اینکه یک بطری از چیزهایی که به دست مردم محلی درست میشود را نیز میتوان با قیمت خیلی پایین خرید.

عکس: دره ی شراب مندوزا با پس زمینه ی کوههای سفید پوش آند.

 

کویتو، اکوادور

پایتخت مرتفع اکوادور بی شک هزینه های بسیاری کمی دارد و بهتر از همه اینکه اکثر جاذبه های گردشگری کشور فاصله ی کمی از هم دارند و با اتوبوس و هزینه ی خیلی کم میتوان از جایی به جای دیگر رفت. تازه اگر دلار آمریکا با خودتان داشته باشید خواهید دید که روزی چقدر پول کمی هزینه میکنید.

 

عکس: کویتو

 

بانوس، اکوادور

اگر میخواهید فرصت سفری با کمترین هزینه ها را داشته باشید شهر نیمه حاره ای بانوس همه ی گزینه هایی که میخواهید را دارد. دوچرخه سواری در کوه و پیاده روی و کوهنوردی و قایق سواری تنها چند مورد از کارهاییست که میتوان در این شهر سگفت انگیز انجام داد.

 

عکس: تاب در آخر دنیا، بانوس،‌اکوادور

مونتانیتا، اکوادور

آیا بدنبال یک تعطیل خوب در ساحلی هستید که بخوبی نگهداری شده است؟ باید پذیرفت که بهترین سواحل شنی آمریکای جنوبی در برزیل هست ولی خوب چه کسی چنین پولی دارد؟ بجای آنجا با رزرو تور ارزان تری به شهر مونتانیتا بروید. اینجا خونگرمی و هزینه ی پایین زندگی میتواند مدت طولانی تری برای تعطیلات مسافران بوجود آورد.

 

عکس: موجسوار و غروب آفتاب،‌مونتانیتا

پاتاگونیا، آرژانتین و شیلی

حتما میگویید «چه مضخرفاتی! پاتاگونیا گرانترین جای آمریکای جنوبیست». ولی به راحتی می توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما از مقاصد مختلف به این مقصد سفر کنید البته شاید چیزی که شما میگویید درست باشد ولی افرادی که به هیجانات بیرونی علاق دارند میتوانند با سوار شدن به دوچرخه ی افراد محلی و رفتن به مقاصد توریستی دیگر یک مبلغ جزئی پرداخت کنند. فقط حتما مطمئن باشید که در تابستان به اینجا بیایید وقتی که هوا به اندازه ی کافی گرم باشد تا بتوانید زنده بمانید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۸
مهدی حبیب زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی