راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

غلبه بر ریسک‌های موجود برای بدست آوردن پاداش در فرآیند کارآفرینی

به طور کلی اشتیاق و سود دو عامل موثر در هدایت کارآفرینان است. تصمیم برای شروع یک کسب ‌وکار با تجزیه و تحلیل هزینه – منفعت همراه است؛ در حالی که کارآفرینی ریسک قابل‌توجهی دارد، پاداش‌ها می‌توانند وسوسه کننده تر باشند. آن چه که واضح است این است که داشتن یک ایده بزرگ کافی نیست و برای دستیابی به رشد سودآور و یک کسب ‌وکار پایدار،کارآفرینان باید مفاهیم مالی فردی را علاوه بر عوامل سازمانی مانند مالیات و بودجه دولت و چگونگی شکل‌گیری کارآفرینی در نظر بگیرند.
 


چه چیزبه یک کارآفرین انگیزه می دهد؟

ضرب‌المثلی معروف می‌گوید: " کاری را که دوست دارید انجام دهید و دیگر هرگز در زندگی خود کار نخواهید کرد". این امر برای کارآفرینان نیز صادق است، چرا که اکثر صاحبان مشاغل کوچک و متوسط درکانادا پیوسته به این مطلب اشاره دارند که "اشتیاق" انگیزه قویتری برای آن‌ها نسبت به سود مالی شخصی است. اما چه چیزی به غیر از انگیزه و تمایل به راه اندازی کار مورد علاقه، یک کارآفرین را می‌سازد؟ اگر شما می‌توانید در جایی که دیگران مشکلات را می بینند، احتمالات ممکن را در نظر بگیرید، اگر از نوآوری بیمی ندارید و کنجکاوانه و پیوسته در جستجوی کشف چیزهای جدید هستید، باید گفت که شروع خوبی خواهید داشت. 


کانادا مکانی جذاب برای شروع کسب ‌وکار است


وضعیت سرمایه گذاری در کانادا و کارآفرینی به طور کلی سالم و در سطح دیگر اقتصادهای توسعه ‌یافته دنیا است، اما موضوع مهمی که در این میان وجود دارد این است که امکان شروع کسب و کار جدید نسبت به قبل کمتر است و از دیگر سو بیشتر صاحبان فعلی تجارت‌های کوچک و متوسط به دوره سالمندی خود نزدیک شده اند. از این رو در پی روند پیر شدن جمعیت،کانادا در جست و جوی راهکاری برای مبارزه با این معضل است.
یکی از راهکارهای ارائه شده توسط دولت کانادا، جذب مهاجران از سراسر دنیاست. بر اساس گزارش سالانه ارائه شده به پارلمان کانادا، این کشور در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۸۶ هزار شهروند دائمی پذیرفته است و به دنبال پذیرش یک میلیون مهاجر جدید تا سال ۲۰۲۱ است. کانادا با ارائه برنامه های مهاجرتی جدید به دنبال پذیرش  ۳۳۰۸۰۰ مهاجر در سال ۲۰۱۹، ۳۴۱ هزار در ۲۰۲۰ و ۳۵۰ هزار نفر در سال ۲۰۲۱ است. یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا کارآفرینی است که فرصتی مناسب برای آن دسته از افرادی است که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار در کانادا و دریافت اقامت برای تمامی افراد خانواده خود هستند.
 


کانادا به دنبال کارآفرینان است


آیا می‌خواهید شرکتی فعال و پویا داشته باشید که در سطح جهانی به رقابت بپردازد؟ کانادا آغاز خوبی برای شما خواهد بود.
کانادا از کارآفرینان سراسر دنیا استقبال می کند. چنانچه یک کارآفرین هستید، این کشور، بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار شماست و دلایل بسیاری برای این ادعا وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.


1.    رشد اقتصادی قوی


مجله ی Forbes، از میان کشورهای عضو G-7، کانادا را به عنوان بهترین کشور برای راه اندازی کسب و کار انتخاب کرده است. همچنین کانادا دارای قویترین وضعیت اقتصادی در میان کشورهای عضو G-7 است.


2.    نرخ مالیات پایین و هزینه های ناچیز کسب و کار


 کانادا به منظور ایجاد  فرصتی برای ارتقاء کسب و کار شما، شرایطی مناسب، همراه با نرخ مالیات تجاری پایین فراهم می کند. جالب است که بدانید کانادا کمترین میزان نرخ مالیات را در میان کشورهای عضو G-7 برای کسب و کارهای جدید را دارد.


3.    برتری در تحقیق و نوآوری


کانادا محیطی رو به رشد برای پژوهش و نوآوری فراهم کرده است، که شامل بزرگترین زیرساخت‌های تحقیق و توسعه، علم و نوآوری می شود . علاوه بر این، چنانچه کارآفرینان خارجی سرمایه ای را به تحقیق و توسعه در کانادا اختصاص داده باشند، این امکان وجود دارد که از اعتبارات مشترک استانی و فدرال استفاده کنند و تا سقف ۳۰ درصد از سرمایه صرف شده به آنها بازگردانده شود.


4.    کیفیت بالای زندگی


کیفیت بالای زندگی  از جمله مناسب بودن هزینه تحصیل در کانادا، سطح مناسب خدمات اجتماعی و رفاهی مناسب در کانادا و.. زمینه ای عالی برای موفقیت افراد خانواده و شرکت های فعال در عرصه جهانی فراهم می سازد و این مسئله کانادا را به خانه نیروهای کار تحصیلکرده، انعطاف‌پذیر و چند ملیتی تبدیل کرده است. بر اساس گزارش بانک جهانی، در سال ۲۰۱۱، از بین کشورهای عضو G-20 ،کانادایی‌ها از بالاترین استانداردهای زندگی برخوردار بوده اند.
چنانچه به دنبال فرصتی برای راه اندازی کسب و کار مورد علاقه تان هستید، درهای کانادا به روی شما باز است.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۳
مهدی حبیب زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی