راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

کیش چارتر

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۲۹ ب.ظ

کیش

بلیط چارتر از طریق برخی شرکت‌‌‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی فروخته می‌‌‌شود. بعضی از دفاتر خدمات گردشگری، تمام یا بخشی از صندلی‌‌‌های بعضی مسیرهای هوایی را از شرکت‌‌‌های هواپیمایی از جمله هواپیمایی ایران ایرتور اجاره می نمایند و بلیط این پروازها را به مسافران می‌‌‌فروشند. در این شرایط شما بلیط هواپیما را مستقیم از هواپیمایی نمی‌‌‌خرید، بلکه از آژانس چارترکننده می‌‌‌خرید و بهای بلیط را هم آژانس چارترکننده تعیین می‌‌‌کند. به همین دلیل قیمت بلیط چارتر در زمان‌‌‌های متفاوت و بسته به شرایط، تغییر می‌‌‌کند. در مسیرهای پرتردد پروازهای چارتر به‌‌‌صورت سالیانه برقرار می‌‌‌شوند. قیمت بلیط چارتر در زمان های متفاوت، متغییر است. گاهی اوقات هرچه به زمان پرواز نزدیک‌‌‌تر می شویم، بهای آن پایین‌‌‌تر می‌‌‌آید.

بلیط چارتر ارزان

بسیاری از ما با دیدن واژه چارتر یا شنیدن عبارت بلیط چارتر تصور می‌کنیم این عبارت به معنی ارزانترین بلیط هواپیماست در حالی که بلیط هواپیما چارتر همواره ارزانترین بلیط موجود نیست. در واقع خرید بلیط ارزان چارتر نیازمند زمانبندی و دقت زیاد است. با این همه آنچه مسلم است این است که خرید بلیط چارتر به سود مسافر است. چرا که قیمت بلیط چارتر دارای نوسان است و نوسان قیمت بلیط شرایطی را فراهم می کند که مسافر بتواند راحت‌تر به بلیط چارتر ارزان و مورد نظر خود دست پیدا کند. از جمله بلیط های چارتر می توان به  بلیط چارتر تهران مشهد ، بلیط چارتر مشهد تهران ، بلیط چارتر کیش تهران ، بلیط چارتر تهران کیش ، بلیط چارتر اهواز تهران ، بلیط چارتر تهران اهواز و...اشاره کرد.

ویژگی بلیط هواپیما چارتر

بلیط چارتر هم مانند بلیط سیستمی، مزایا و معایبی دارد. مزیت بزرگ بلیط‌‌‌چارتر در متغیر بودن بهای بلیط است، یعنی اگر کمی صبر کنید می‌توانید بلیط چارتر را با بهترین قیمت خریداری کنید. در واقع بلیط لحظه آخری چارتر همیشه بهترین قیمت را دارد. بیشتر وقت‌‌‌ها آژانس‌‌‌های مسافرتی تلاش می‌‌‌کنند تا صندلی‌‌‌های چارترشده‌‌‌ی خود را با سود کم و روش‌‌‌های مختلف تبلیغاتی و اطلاع‌‌‌رسانی به مشتری بفروشند. به همین دلیل گاهی می‌‌‌توانید در فصل‌‌‌های کم‌‌‌سفر، بلیط‌‌‌هایی با قیمت‌‌‌ بسیار مناسب پیدا کنید. مثلا در اسفندماه که بیشتر مردم مشغول تدارک دیدن برای سال جدید و تمیزکاری‌‌‌ و خریدهای عید نوروزند، یکی از بهترین زمان‌‌‌ها برای تهیه چارترکیش،چارترقشم،چارتراستانبول،چارترآنتالیاوبسیاریمقاصدگردشگریدیگرباارزانترین قیمت است.

خوب است بدانید در فصول سفر معمولا قیمت بلیط هواپیما چارتر با قیمت بلیط سیستمی تفاوت زیادی ندارد. زیرا در این شرایط به اندازه کافی درخواست برای سفر وجود دارد و چارتر کننده معمولا لزومی برای پایین آوردن نرخ بلیط هواپیما چارتر نمی‌بیند. در چنین شرایطی ممکن است گاهی حتی قیمت بلیط چارتر گران‌تر از بلیط سیستمی هم بشود. در صورتیکه قیمت بلیط چارتر با قیمت بلیط سیستمی برابر بود بهتر است بلیط سیستمی را خریداری کنید. علت آن برخی معایب در بلیط هواپیما چارتر است که در صورت برابری قیمت، توصیه به خرید بلیط سیستمی می‌شود.

معایب بلیط چارتر

برخلاف بلیط سیستمی نمی توان به راحتی بلیط‌های چارتر را استرداد کرد یا تاریخ آن را تغییر داد. در پروازهای چارتر یا امکان برگرداندن بلیط وجود ندارد و یا اگر در بعضی شرایط این امکان وجود داشته باشد که بلیط را پس بدهید، میزان جریمه‌‌‌ بسیار بالا است و گاهی معادل هزینه‌‌‌ی خود بلیط تمام می‌‌‌شود. دیگر این‌‌‌که درست است شما از آژانس، بلیط چارتر می‌‌‌خرید، اما اگر مشکلی در پروازتان به‌‌‌وجود بیاید، مثلا اگر پروازتان تاخیر داشته باشد، بارتان گم شود، پروازتان لغو شود و غیره، مسئولیت این مشکلات برعهده‌‌‌ی شرکت‌‌‌های هواپیمایی است و آژانس چارترکننده به شما خدمات خاصی نمی‌‌‌دهد.

مسیر های بلیط چارتر

بلیط چارتر معمولا برای مسیرهای پر رفت و آمد پروازی وجود دارد و در حال حاضر در ایران بلیط چارتر داخلی و هم بلیط چارتر خارجی به فروش می رسد.

بلیط چارتر کیش : آماده ی سفر شوید

کیش یکی از محبوب ترین شهر ها برای مسافرت است و به همین منظور شرکت ها و آژانس های مسافربری زیادی برای کیش اقدام به چارتر کردن می نمایند، بیشترین پرواز های چارتر در ایام تعطیلات عید نوروز اتفاق می افتد و شما می توانید گاهی اوقات در این ایام بلیط چارتر کیش با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.


بلیط چارتر کیش با قیمت بسیار بالا به فروش می رسد. بلیط لحظه آخری کیش برای سفر به کیش از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. قبل از تهیه بلیط چارتر کیش شما باید اطلاعاتی راجع به این شهر زیبا داشته باشید که ما سعی می کنیم در این مقاله به معرفی جاهای دیدنی کیش بپردازیم. همچنین اطلاعاتی از قیمت بلیط هواپیما می تواند به شما کمک نماید.

بلیط چارتر کیش : پارک آهوان کیش

یکی از مکان های گردشگری و جالب جزیره کیش پارک آهوان کیش است، این پارک که مساحت تقریبا دو هکتار دارد را می توانید در انتهای خیابان فرودسی جزیره کیش پیدا کنید. از نکات جالب این پارک می توان به آزاد بودن آهوان در این پارک اشاره کرد، آهوان این پارک در قفس نگهداری نمی شوند و شما می توانید به راحتی از نزدیک آن ها را تماشا کنید، همچنین حیوانات دیگری مثل شیر، روباه، شغال، میمون و برخی از پرندگان نیز در این پارک وجود دارد که شما می توانید از آن ها دیدن کنید، اگر با فرزندان کوچک خود به این پارک می روید خوب است بدانید که در این پارک وسایل بازی نیز موجود است و می توانید از آن ها استفاده نمایید.

بلیط چارتر کیش : خانه مرم شناسی بومیان کیش

هر شهری دارای یک سابقه و تاریخچه است که در این تاریخچه رسم و رسوم های خوبی را می توان پیدا کرد؛ یکی از وظایف ما این است که اجازه ندهیم این اندوخته ها نابود شوند، از آثار تاریخی جزیره کیش می‌توان به خانه مردم شناسی کیش نیز به همین منظور ساخته شده است، در سال 1393 با حمایت یکی از مالکان و به منظور حفظ ریشه های فرهنگی کیش این خانه خریداری و باز سازی شد و تبدیل به مکانی برای گردشگران شده است. شما می توانید در این خانه با فرهنگ، آداب و رسوم مردم کیش آشنا شوید.

بلیط چارتر کیش : اسکله تفریحی کیش

اگر به شهرهای ساحلی سفر کرده باشید بعد از مشاهده اسکله تفریحی کیش حتما متوجه خواهید شد که اسکله تفریحی کیش یکی از بهترین اسکله هایی است که تا به امروز از نزدیک دیده اید. این اسکله که حدود 437 متر زیر بنا دارد به دست ایرانی ها ساخته شد و کف پوش آن از جنس چوب است، شما می توانید از طریق این اسکله به سمت خلیج نیلگون فارس پیش بروید، همچنین در کنار این اسکله کافه و مکان های تفریحی متعدد وجود دارد که می توانید اوقات خوشی را در این مکان ها داشته باشید.

بلیط چارتر کیش : سواحل مرجانی

از دیگر نقاط گردشگری کیش که خیلی ها را به خود جذب می کند ساحل مرجانی است، در این مکان علاوه بر زیبایی آرامش بسیار خاصی وجود دارد، شما می توانید در آلاچیق های اطراف ساحل مرجانی استراحت نمایید و یا در کنار ساحل از مناظر و دریا که در اینجا آب زلال ، شفاف و زیبا لذت ببرید، قطعا ساحل مرجانی هر مسافری را ساعت ها مجذوب خود خواهد کرد. تهیه بلیط هواپیما ارزان می تواند برای هر فردی از اهمیت برخوردار باشد.

بلیط چارتر کیش : شهر حریره

شهر حریره یک شهر تاریخی است که مربوط به سده 5 تا 10 هجری قمری می باشد. این شهر جز آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این شهر زیبا را می توانید در قسمت شمالی جزیره کیش بیابید، این شهر به خوبی نشان می دهد که کیش در گذشته نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. 

بلیط چارتر کیش : کشتی یونانی

کیش

شاید روزی که شرکت یونانی ویلیام هامیلتون یونانی اقدام به ساخت این کشتی نمود فکرش را نمی کرد که روزی این کشتی هزاران فرسخ آن طرف تر به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شود، این کشتی در سال 1332 توسط شرکت یونانی ساخته شد که وزن آن به 7 هزار تن و طول آن به 136 متر می رسید. روایت است که در یکی از روز ها به علت مه آلود بودن هوا کشتی به گل می نشیند و تلاش خدمه کشتی برای خارج کردن آن ناکام می ماند و در نهایت چون موفق به خارج شدن کشتی نمی شوند وسایل را از آن خارج می کنند و کشتی را به دلایل نا معلوم آتش می زنند. 

بلیط چارتر کیش : گذر هنرمندان

یکی از کارهای بسیار جذاب که در کیش انجام شده است همین گذر هنرمندان است که سعی کرده به معرفی مشاهیر ایران بپردازد، این گذر که به صورت راهی برای پیاده روی ساخته شده است و شما می توانید در طول مسیر تندیس بسیاری از مشاهیر ایران را مشاهده و با آن ها آشنا شوید، از نمونه مشاهیری که تندیس آن ها در این گذر قرار دارد می توان به، استاد بنان، پروین اعتصامی، محمد تقی جعفری، شریف لطفی، حسین بهزاد و چهره های دیگری که در فرهنگ ایران تاثیر گذاشته اند مشاهده نمود.اگر با بلیط چارتر کیش سفر کردید می توانید این مکان را غرب جزیره کیش بیابید. 

بلیط چارتر کیش : آب انبار

آب همیشه یکی از مشکلات بشر بوده و انسان برای تامین آب کارهای بسیار زیادی را انجام داده است، یکی از سازه هایی که ایرانی ها در آن مهارت بسیار زیادی داشته اند و در بسیاری از نقاط ایران به خصوص در شهر یزد می توان مشاهده کرد آب انبار است، آب انبار برای نگهداری و خنک نگهداشتن آب ساخته می کردند و در کیش هم این آب انبار ها موجود است که آخرین آن در سال 1371 ساخته شده است ولی به دلیل رشد شدید جمعیت امروزه کارایی ندارد و فقط به عنوان یکی از جاذبه های جزیره کیش مورد استفاده قرار می گیرد. 

بلیط چارتر کیش : آب انبار ها

احتمالا زمانی که به کیش فکر می کنید و می خواهید قیمت بلیط هواپیما تهیه نمایید اولین چیزی که از جزیره کیش به فکر  شما می رسد پارک دلفین ها باشد چون تلوزیون و دیگر رسانه ها بارها صحنه هایی زیبا از این پارک پخش کرده اند، دلفین ها حیوانات بسیار باهوشی هستند و انسان به خوبی توانسته از هوش این دلفین ها استفاده کند و آن ها را برای انجام حرکات نمایشی تربیت نماید. در مجموعه دلفین ها امکانات زیاد دیگری مانند کافی شاپ، رستوران و سالن آمی تئاتر موجود است که می توانید از این مکان ها هم دیدن کنید. این ها بخشی از دیدنی های جزیره کیش بود به شما معرفی کردیم و کیش جاذبه های بسیار بیشتری دارد که سعی می کنیم در مقالات بعد آن ها را نیز به شما معرفی کنیم.

چارتر کیش

جزیره کیش با زیبایی خیره کننده در میان آب های خلیج فارس بهترین مقصد برای گردشگری داخل ایران می باشد. این جزیره گردشگرپذیر در فصل پاییز و زمستان با متعادل شدن هوا، گردشگران بسیاری را به خرید بلیط چارتر کیش ترغیب می کند. بلیط چارتر کیش را تنها می توان از آژانس های مسافرتی و شرکت های چارترکننده با قیمت مناسب خریداری کرد و شما نمی توانید به شرکت های هواپیمایی مراجعه نموده و بلیط چارتر کیش را خریداری کنید. آژانس های مسافرتی و شرکت های چارترکننده تعدادی از بلیط های مسیر کیش را از ایرلاین مربوطه به صورت عمده و با قیمتی کم خریداری می کنند و سپس با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسانند.

بلیط چارتر کیش قیمت بسیار مناسب و ارزانتری نسبت به بلیط های سیستمی دارد از این رو همیشه از استقبال بیشتری برخوردار است . اما خرید بلیط چارتر کیش معایبی هم دارد. در صورتی که شما بخواهید سفر و پرواز خود را کنسل کنید بلیط چارتر شما سوخت کامل شده و هیچگونه مبلغی به شما بازگردانده نمی شود در صورتی که بلیط سیستمی کیش مبلغی به عنوان جریمه کسر شده و مابقی به حساب شما باز میگردد. در صورت سفر به جزیره کیش اگر کودک به همراه خود دارید لازم است بدانید که در بلیط چارتر کیش نرخ بلیط برای کودکان دقیقا مطابق با بزرگسالان محاسبه می شود و از تخفیفاتی که بلیط سیستمی برای کودکان قائل می شود برخوردار نمی باشد.

خرید بلیط چارتر کیش

لازم نیست برای خرید بلیط چارتر کیش به سایت های مختلف، آژانس های مسافرتی و شرکت های چارترکننده مراجعه نمایید. سفرمی رزرواسیون آنلاین خرید بلیط هواپیما این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا تنها با چند کلیک بتوانند بلیط چارتر کیش را از ایرلاین های موردنظر خود خریداری نمایند. تنها کافیست به سایت سفرمی مراجعه نموده و در بخش بلیط هواپیما، اقدام به وارد کردن مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد نفرات بزرگسال نموده و لیستی از بلیط های چارتر کیش را مشاهده نمایید. در این لیست می توانید پرواز موردنظر خود را انتخاب نموده و با در دست داشتن کارتی عضو شبکه شتاب برای خرید بلیط چارتر کیش اقدام نمایید.

بلیط چارتر کیش

منظوراز بلیط چارتر کیش بلیط هایی می باشد که از قبل، صندلی های آن ها توسط آژانس های مسافرتی رزو شده است. در واقع شرکت های هواپیمایی با اعمال تخفیفاتی صندلی های هواپیما را به آژانس های چارتر کننده می دهند و از طرفی آژانس های چارتر کننده مسئول تکمیل کردن ظرفیت صندلی هاست. قیمت بلیط چارتری کیش متغیر است و برخلاف تصور درصد زیادی از افراد، اینگونه نیست که همیشه قیمت بلیط چارتر کیش پایین و ارزان باشد. در زمان هایی که تقاضا برای سفر کم است، بلیط چارتر کیش با کاهش نرخ همراه است و در زمان هایی که تقاضا برای سفر زیاد شود، قیمت بلیط چارتری کیش با افزایش نرخ گاها چند برابری همراه می شود. بر طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، بلیط چارتر کیش برخلاف بلیط سیستمی کیش قابلیت کنسلی، تغییر نام و تغییر تاریخ ندارد و سوخت کامل محسوب میگردد. همچنین بلیط چارتر کیش برای گروه سنی کوچکتراز 2 سال نود درصد تخفیف دارد و برای سایر گروه های سنی بدون تخفیف می باشد.

تور جزیره کیش

تور کیش یکی از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی در داخل کشور است. امروزه تورهای کیش را می‌توان از هر ارائه کننده‌ی خدمات مسافرتی و گردشگری و هر آژانس کوچک و بزرگی تهیه کرد؛ اما پیش از هر سفری باید در مورد مقصد مورد نظر دانست! کیش جزیره‌ای در دل خلیج فارس با طبیعتی خاص و زیرساخت‌هایگردشگری است که از 2 دهه‌ی قبل در زمره‌ی بهترین مقاصد توریستی کشور قرار گرفته. جزیره کیش با هتل‌ها، بازارها، پاساژها و تفریحات بی‌نظیرش می‌تواند برای هرکسی تعطیلاتی دلنشین و فراموش نشدنی را رقم بزند.

جزیره­کیش در متون کهن با نام قیس شناخته می­‌شُد، البته برخی از نویسندگان نامِ کهنِ کیش را، بنابر افسانه‌­ای بومی، کیان می‌دانند، که احتمال دارد نامِ کیان از نامِ سلسله­‌ی کیانیان گرفته شده باشد. به خاطر آن‌ که این جزیره بر بلندی­‌های اطراف هرمز قرار گرفته و مانند تیری در ترکش است، به همین دلیل به این جزیره کیش می­‌گویند. کیش، نگین خلیج‌ فارس و یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است که سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود می‌کشاند.

ورزش های آبی در سفر کیش

تور لحظه آخری کیش، یکی از محبوب‌ترین تورها در میان گردشگران است که به تور ارزان کیش و تور لحظه آخری کیش هم معروف شده. یکی از اصلی‌ترین دلایل توجهبه تور لحظه آخری جزیره کیش ، تفریحات آبی متنوع و جذاب این جزیره است. در تور کیش می‌توانید از تفریحات مختلف و به روزی که توسط مراکز مخصوص ارائه می‌شوند استفاده کنید؛ از تفریحات محبوب آبی و دریایی این جزیره می‌توان به این موارد اشاره کرد (برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تفریحات آبی کیش کلیک کنید): 1. اسکوتر زیر دریایی 2. پاراسل 3. غواصی 4. جت‌اسکی 5. بنانا 6. شاتل 7. فلای بورد 8. بادی مارینا 9. دلفیناریوم 10.کایت بوردینگ و...

درباره کیش و بازار هایش

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر، گشتن در مراکز خرید و بازارهای شهر مقصد است. جزیره­ی کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست، به گونه‌ای که هرگاه نامی از این شهر به میان می‌آید، اولین چیزی که در ذهن‌ها تداعی می‌شود خرید است! اگر بخواهیم نامی برای کیش از لحاظ داشتن مراکز تجاری انتخاب کنیم، شاید بتوان آن را «شهر بازارها» نامید! به ‌صراحت می‌توان گفت که تعداد زیادی از گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، ساعاتی از سفر خود را به خرید اختصاص می‌دهندبا شرکت در تور چارتر یا لحظه آخری جزیره کیش می‌توانید از بهترین مراکز خرید کیش دیدن کنید. در جزیره کیش حدود یازده بازار بزرگ بین‌المللی وجود دارد. در کنار بازارهای مدرن و لوکسی مانند پاساژ ونوس، بهترین پاساژ کیش ، بازارهای سنتی نیز وجود دارند که بازدید از آن‌ها سفری متفاوت را رقم می‌زند. یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش، بازار صفین یا بازار عرب‌هاست. بیشتر فروشندگان این بازار بومیان منطقه کیش هستند. مرکز خرید پردیس هم یکی دیگر از بزرگترین و قدیمی‌ترین مراکزخرید در کیش است که معروف‌ترین معماران فرانسوی آن را به سبک بناهای اروپایی ساخته‌اند. از مهم‌ترین و محبوب‌ترین بازارهای کیش می‌توان به این موارد اشاره کرد: 1. بازار مروارید 2. مرکز خرید سارینا 3. مرکز خرید پردیس1 4. مرکز خرید پردیس2 5. بازار مرجان 6. مرکز تجاری کیش 7. مرکز خرید دامون 8. بازار پانیذ 9. بازار زیتون 10. بازار مریم و...

تور کیش تابستان 98

بلیط تور کیش ارزان قیمت همیشه دغدغۀ مسافران و گردشگرانیست که قصد سفر به جزیره کیش را دارند. تور کیش ارزان رابایدازیکعرضهکنندۀمعتبرخواست. تورکیشارزانقیمتباحذفواسطهها و عرضۀ مستقیم صورت میگیرد. بازار گردشگری به‌عنوان یک بازار پرسود، همیشه پر از سوداگران و واسطه‌های سودجوست، کسانی که به اسم تور لحظه آخری قصد دارند هر بلیطی یا توری را به مسافر بفروشند؛ با کی سفر، سفری مطمئن و فراموشنشدنی تجربه می‌کنید، سفری امن و باکیفیت. بلیط هواپیما لحظه آخری کیش یا بلیط چارتر کیش را به آسانی از سایت کی سفر تهیه و با خیال جمع یکی از بهترین سفرهای زندگیتان را تجربه کنید. تور کیش ،تورمشهد به کیش ، تور کیش از اصفهان ، تور کیش از شیراز ، تور کیش از تبریز و تور کیش از اهواز پرطرفدارترین تورهای داخلی به جزیره کیش هستند که همگی در سایت کی سفر موجود و قابل رزرواند. تنها با چند کلیک ساده می‌توانید تور دلخواه خود را رزرو کنید

آب و هوای کیش

پیش از هر سفری باید از آب و هوای مقصد مورد نظر مطلع شد تا بتوان بهترین برنامه سفر را چید. سفر به کیش هم از این قاعده مستثنی نیست، اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

دمای هوای کیش در فصل‌های مختلف سال متغیر است. کیش یک جزیره گرمسیری است و معمولاً دمای کیش گرم است. پیش از بستن چمدان، مطمئن شوید که هوای کیش در چند روز اینده چطور است! اگر در فصل بهار و یا تابستان مسافر کیش هستید، لباس‌های خنک بردارید! دمای هوای کیش معمولاً زیاد است، مخصوصاً در فصل تابستان! علاوه بر این، شرجی بودن هوا گرمای جزیره را تشدید می‌کند! البته در فصل بهار هوا کمی خنک‌تر و مطلوب‌تر است، اگر در اوایل بهار به کیش سفر کردید، یک لباس گرم هم همراه خود ببرید، شاید شب‌های جزیره کمی خنک شود!

اما اگر در فصل پاییز و زمستان قصد سفر به کیش را داشتید باید بدانید که در این فصول هوای جزیره مطلوب‌تر و خنک‌تر است. شاید شب‌ها نیاز به لباس گرم داشته باشید ولی در طول روز هوای جزیره به گونه‌ای است که می‌توانید تنها با یک پیراهن یا تیشرت بیرون بروید. پیش از سفر هواشناسی کیش را در سایت کی سفر چک کنید و اگر هوا بارانی بود چتر هم همراه خود ببرید!

رزرو هتل کیش

جزیره کیش پر از اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلف استهتل های 5 ستاره کیش ،  هتل های 4 ستاره کیش ، هتل های 3 ستاره کیش ، هتل های 2 ستاره کیش  و هتل های 1 ستاره کیش گرفته تا هتل آپارتمان کیش و اقامتگاه‌های مختلف در این جزیره به چشم می‌خورند اگر عازم کیش هستید، پیشنهاد ما به شما هتل بزرگ کوروش و هتل هلیا کیش است. با رزرو تور کیش ارزان می‌توانید از امکانات ویژه‌ی هتل‌ها مثل تور گشت دور جزیره و تماشای ماهیان و آبزیانی که در بین مرجان‌های ساحلی جزیره در حال شنا کردن هستند از روی اسکله بهره‌مند شوید. تورهای کیش بهترین تورهای غواصی کشور هم محسوب می‌شوند چرا که جزیره کیش به جزیره غواصان نیز مشهور است و افراد زیادی برای شرکت در دوره‌ی غواصی به این جزیره سفر می‌کنند. تماشای طلوع و غروب خورشید در ساحل کیش، یکی از زیباترین قسمت‌های سفر رؤیایی شماست. از بهترین هتل‌های ساحلی جزیره کیش می‌توان به هتل داریوش، پارمیس و ارم اشاره کرد

تور کیش ارزان

جزیره‌ی کیش که مانند نگینی در دل خلیج‌فارس قرار گرفته است، سواحل زیادی دارد که هرکدام به ‌نوبه‌ی خود دارای زیبایی‌ها و شگفتی‌های منحصربه‌فردی هستند و گردشگران خارجی و داخلی زیادی را به خود جذب می‌کند. با این وجود، مسافرانی که قصد سفر به این جزیره‌ی زیبا را دارند اغلب به علت کمبود اطلاعات و عدم آشنایی با مراکز دیدنی آن، نمی‌توانند از سفر خود به ‌اندازه‌ی کافی لذّت ببرند و بهترین ساحل کیش را بیابند. سواحلی چون، پارک ساحلی مرجان، ساحل مرد ماهی‌گیر، ساحل درختان نارگیل، ساحل میرمهنا، ساحل دامون، ساحل کشتی یونانی و ساحل سیمرغ از جمله سواحل مشهور و خوب جزیره کیش هستندبا تور کیش ارزان یا تور کیش ارزان دقیقه 90  سفری فراموش نشدنی و درعین حال ارزان قیمت به خود هدیه دهید و از این سواحل زیبا نهایت استفاده را ببرید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۰
مهدی حبیب زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی