راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری کیش

نرخ بلیط کیش

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۹ ب.ظ

ارائه ی ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما کیش بهانه ای برای رقابت با سایر فروشندگان

کیش

سفر به کیش همانند دیگر مسیرها، هزینه ای در بر خواهد داشت که این هزینه بسته به نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی  ( از جمله هواپیمایی ایران ایرتور ، کیش ایر و...) ، ساعت حرکت و کلاس پروازی متغیر است. به علت نوسانات بالا و ثابت نبودن قیمت بلیط هواپیما کیش نمی توان قیمت دقیقی را عنوان نمود. بنابراین چنانچه تمایل دارید از  قیمت تور کیش و بلیط هواپیما کیش اطلاع پیدا کنید، می توانید به سایت کی سفر مراجعه کرده و با جستجو و وارد کردن مشخصات و اطلاعات لازم، قیمت ها را مشاهده نمایید. سفر به کیش با همه زیبایی‌های رنگارنگش زمانی جذاب‌تر می‌شود که قیمت پرواز، هتل و یا تور کیش در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر و حتی در بعضی مواقع از تورهای داخلی پایین‌تر است و گردشگران ایرانی می‌توانند با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را داشته باشند. ارزان بودن قیمت هتل کیش، بلیط هواپیما کیش و حتی تور کیش دلایل مختلفی دارد، از جمله مناسبت ها و همچنین عرضه تعداد زیادی هتل، پرواز و تور کیش در بازار آژانس‌های مسافرتی که موجب رقابت و کاهش قیمت آن می شود.

گردشگری با جابجایی و مسافرت از مبدا و محل زندگی دایمی افراد به نقاط دور و نزدیک تحقق پیدا می کند. سیستم حمل و نقل هوایی یکی از عمده ترین عناصر تشکیل دهنده صنعت گردشگری است به گونه ای که توسعه و گسترش صنعت توریسم وابسته به توسعه امکانات حمل و نقل و از جمله آن حمل و نقل هوایی است. امروزه سفر هوایی و به خصوص سفر با هواپیما بخش قابل توجهی از هزینه های گردشگران را به خود اختصاص می دهد و آنها برای آنکه بتوانند مدیریت خوبی بر هزینه های خود داشته باشند در جستجوی قیمت بلیط هواپیما از منابع مختلف هستند. نرخ بلیط هواپیما را شرایط و عوامل گوناگونی که برخی از آنها ثابت و برخی دیگر دائما در حال تغییر اند، تعیین می کنند. آگاهی از شرایط و عواملی که بر روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر می گذارد باعث می شود تا بتوانیم در شرایط مورد نظر به بلیط ارزان هواپیما دست پیدا کنیم و سفر خود را آغاز نماییم.

بلیط لحظه آخری کیش

یکی از برترین خدمات کی سفر ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری کیش است. در پرواز لحظه آخری کیش همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی کیش در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری کیش هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط چارتر تهران کیش نیز همانند بلیط سیستمی کیش است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط چارتر تهران کیش را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران کیش انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو کی سفر اگر بلیط لحظه آخری تهران کیش موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران کیش به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری کیش با قیمت بلیط سیستمی کیش خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. 

قیمت بلیط هواپیما ؛ عوامل تاثیر گذار بر نرخ  بلیط هواپیما

عوامل تاثیر گذار بر روی نرخ بلیط هواپیما بسیار متنوع و دارای موارد جزئی است که اگر بخواهیم به آن بپردازیم چند مقاله و کتاب لازم است و موضوعات مختلفی را در برمی گیرد. از مهمانداری هواپیما تا نحوه سیاست گذاری شرکت های هواپیمایی همه در این امر دخیل هستند اما می توان برخی از این عوامل جزئی را با هم تجمیع و در یک قالب کلی و استاندارد ارائه داد. همچنین از سوی دیگر باید به این نکته توجه داشت که بلیط های مربوط به هیچ کدام از وسایل حمل و نقل عمومی دیگر مانند قطار، اتوبوس و .. ، تنوعی که در نرخ بلیط هواپیما وجود دارد را ندارند. یعنی در شرایط یکسان می توان انواع مختلفی از قیمت های بلیط هواپیما را مشاهده نمود که نشان از رقابت چارتر کننده ها و شرکت های هواپیمایی دارد. در ادامه با نگاهی به مهمترین عواملی که بر روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر می گذارند بیشتر به این موضوع می پردازیم.

نوع بلیط چارتر یا سیستمی بودن: بلیط های هواپیما بطور کلی به دو نوع چارتر و سیستمی تقسیم می شوند. هر کدام از این انواع، نحوه قیمت گذاری مخصوص به خود را دارد. قیمت بلیط های سیستمی معمولا ثابت یا دارای نوسانات کمتری نسبت به بلیط چارتر است اما بلیط های چارتر در طول مدت زمان تغییر می کند. این زمان هم به صورت کلی و مثلا در طول یکسال اتفاق می افتد و هم از زمان عرضه بلیط تا زمان حرکت هواپیما انجام می شود. قیمت بلیط هواپیما در مورد بلیط های چارتری در زمان های مختلف از یکسال مختلف و متفاوت است. آنچه که بر روی این تغییر تاثیر می گذارد به زمان های کم سفر یا پر سفر در طول سال برمی گردد. اگر زمان پرواز هواپیما منطبق بر برخی از تعطیلات و مناسبت های خاص مثل عید نوروز، تابستان و ... باشد که قرار است پرواز زیادی در آن زمان صورت پذیرد، چارتر کننده با قیمت بالاتری بلیط خود را ارائه می دهد. ولی بالعکس اگر این زمان جزء زمان های کم سفر محسوب شود چارتر کننده آن را با قیمت پایین تری ارائه می دهد تا بتواند صندلی های هواپیما را پر نماید. این تغییر نرخ بلیط هواپیما پس از ارائه اولیه آن تا لحظه پرواز هم ادامه دارد. هر چه به زمان پرواز نزدیک می شویم قیمت بلیط هواپیما با توجه به میزان درخواست سفر و تهیه بلیط تغییر می کند و ممکن است بالاتر یا پایین تر رود. اصلاح لحظه آخری هم دقیقا به این موضوع اشاره دارد که قیمت بلیط هواپیما در لحظات نزدیک به پرواز چه نرخی دارد.

نکته دیگری که در این موضوع باید یه آن توجه داشت آن است که با توجه به اینکه چارتر کننده های متعددی در کشور در حال فعالیت هستند همین تغییر قیمت هم برای همه آنها یکسان نیست و هر چارتر کننده با توجه به سیاست های خود و رقابت با سایرین قیمت بیشتر یا کمتری را ارائه می دهد. بر اساس آنچه گفته شد دقیقا نمی شود گفت که یک بلیط در چه زمانی چه نرخی دارد اما با کمی تجربه و رصد زمان های مختلف می توان حدس های نسبتا درستی در مورد قیمت آن زد.
بیشتر بخوانید: وب سرویس بلیط قطار

تور ارزان کیش

قیمت بلیط هواپیما کیش تهران در مورد بلیط های سیستمی اندکی متفاوت تر است. بلیط های سیستمی توسط شرکت های هواپیمایی (ایرلاین ها) ارائه و مستقیما توسط خود آنها به فروش می رسند. هرچند قیمت بلیط های سیستمی بدون تغییر یا دارای تغییرات کمتری نسبت به بلیط های چارتر است اما دقیقا نمی شود تعیین نمود که در هر لحظه کدام نوع بلیط ارزانتر است. همچنین باید توجه داشت که در برخی مسیرها فقط یک نوع از بلیط موجود است و اساسا امکان انتخاب از بین دونوع بلیط وجود ندارد. بلیط های سیستمی برای مقطع سنی کودک (2 تا 12 سال)، قیمت متفاوتی دارد و در واقع قیمت بلیط هواپیما برای آن گروه سنی متفاوت است. همچنین بلیط های سیستمی قابلیت لغو و استرداد مبلغ سریعتر داشته و دارای نرخ جریمه کمتری هستند. در شرایطی که قیمت بلیط هواپیما و همچنین سایر شرایط پروازی در مورد بلیط های چارتری و سیستمی یکی است توصیه می شود بلیط سیستمی تهیه نمایید که از قابلیت های انصراف و نرخ کودک نیز بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: اقامت ترکیه با خرید ملک

نوع کلاس پروازی: هر هواپیما به چند گروه از صندلی های مسافرین تقسیم می شود که به آن کلاس پروازی گفته می شود. کلاس پروازی نشان دهنده خدمات و امکاناتی است که در آن کلاس برای مسافرین فراهم است. کلاس پروازی درجه یک یا First class دارای امکانات بیشتری نسب به کلاس پروازی درجه تجاری یا Business Class است. همچنین کلاس پروازی درجه تجاری یا  Business Class  هم از امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به کلاس معمولی یا اکونومی یا Economy Class برخوردار است. این امکانات و قابلیت ها در هر کلاس پروازی از قبل مشخص و دارای استانداردهایی هستند و بنا بر هر کلاس پروازی، نرخ بلیط هواپیما هم متغیر است.


هنگام خرید بلیط هواپیما باید به کلاس پروازی آن توجه داشت چراکه ممکن است در همان هواپیما کلاس پروازی ارزانتری پیدا شود. اکثریت مسافرین از کلاس پروازی معمولی یا اکونومی استفاده می کنند که قیمت بلیط هواپیمای آن ارزانتر است ولی با اینحال تصمیم گیرنده نهایی خود مسافر است که توان اقتصادی اش به چه میزان است و قصدش از سفر، رفاه بیشتر است یا صرفه جویی اقتصادی. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از سایت کی سفر استفاده کنید ؛ کی سفر علاوه بر فروش بلیط پرواز داخلی و پرواز خارجی خدمات دیگری از جمله فروش تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور استانبول ، تور گرجستان و... را ارائه می دهد.

شرکت هواپیمایی و نوع هواپیما: پس از تصویب «آزاد سازی نرخ بلیط هواپیما» ، شرکت های هواپیمایی با توجه به دو عامل کیفیت و زمان و همچنین نوع هواپیماهایی که در اختیار دارند تعرفه های مختلفی برای قیمت بلیط هواپیما دارند. البته این تعرفه ها بگونه ای است که باید ضوابط و دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشور را رعایت نماید و مجاز به ارائه هر قیمتی نیستند. شرکت های هواپیمایی در رقابت با یکدیگر در تلاشند ضمن افزایش کیفیت مسافرت هوایی و کاهش نرخ بلیط هواپیما مسافران بیشتری به خود جذب نمایند.

قیمت بلیط چارتر

نکته قابل توجه در خصوص قیمت بلیط چارتر این است که تعرفه این نوع بلیط ها توسط شرکتهای چارتر کننده آن تعیین می شود و ایرلاینها هیچگونه اختیاری در تعیین قیمت بلیط چارتر ندارند. همین امر نیز سبب شده است تا قیمت بلیط چارتر هواپیما در مقایسه با بلیط های سیستمی دچار نوسانات متعددی گردد و دارای نرخهای مختلفی در یک مسیر خاص باشد.

عوامل استقبال از خرید اینترنتی بلیط هواپیما

با رشد اینترنت در روزگار مدرن امروزی و اهمیت روز افزون عامل زمان، کانون توجه مسافران برای خرید بلیط هواپیما از آژانس های مسافرتی به وب سایت های شرکت های هواپیمایی معطوف شده است. هنگام خرید بلیط هواپیما چند عامل نقش اصلی را بر تصمیمات خریدار دارند که از جمله آنها قیمت بلیط هواپیما است.

قیمت بلیط هواپیما داخلی

قیمت بلیط هواپیما داخلی تحت تاثیر عوامل گوناگونی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو به طور معمول با تغییر هر یک از مشخصه های بلیط، قیمت بلیط هواپیما نیز تغییر می کند. به عبارت دیگر قیمت بلیط هواپیما داخلی در کلاس اکونومی با قیمت بلیط هواپیما بیزینس کلاس در همان هواپیما و خط پروازی یکسان نیست.

قیمت بلیط هواپیما مشهد

یکی از عوامل تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما مشهد، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما مشهد می گردند.

قیمت بلیط هواپیما کیش

کیش

تنوع در قیمت بلیط هواپیما کیش نیز همانند قیمت بلیط سایر پروازهای داخلی با توجه به برند شرکت هواپیمایی ارائه دهنده آن قابل پیش بینی و انتظار است. از سوی دیگر خط پروازی تهران - کیش یکی از خطوط پروازی مورد علاقه چارترکنندگان است که همین امر نیز موجب تفاوت های عمده در قیمت بلیط هواپیما کیش می گردد..

خرید بلیط هواپیما اعتماد به سایت فروشنده است. تلاش شده است قیمت بلیط ها بر اساس آخرین قیمت ارائه شده توسط چارتر کننده ها یا شرکت های هواپیمایی باشد. این موضوع باعث می شود ریسک خرید به میزان بسیار پایینی باشد و هر ساعت بسیاری از افرادی که قصد سفر دارند بلیط هواپیمای خود را از طریق این سایت تهیه نمایند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

جزیره کیش جز استان های جنوبی کشور بوده و دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد. کسانی که با تهیه بلیط هواپیما کیش این جزیره را برای اقامت و تفریح انتخاب می نمایند، باید در فصول خنک تر سال به این جزیره عزیمت کنند. این جزیره در فصول تابستان و پاییز بسیار گرم و مرطوب بوده و در فصول زمستان و بهار دارای آب و هوایی بسیار عالی و خنک می باشد. بنابراین بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ آب و هوایی فصول بهار و زمستان خواهد بود. برای سفر در فصول گرم به جزیره کیش برای جلوگیری از گرمازدگی و ابتلا به بیماری باید به توصیه های پزشکی و بهداشتی توجه ویژه ای شود. ستاد دائمی جزیره کیش در ایام های خاص همانند ایام نوروز و فصول تابستان جشنواره های مختلفی را برای شادی مسافران و گردشگران برگزار می نماید. این جشنواره های شادی در ایام محرم، ایام فاطمیه و روزهای شهادت برگزار نخواهد شد. برای استفاده از جنگ های شادی و کنسرت خوانندگان معروف ایرانی در این جزیره در هنگام رزرو بلیط هواپیما کیش به ایام تعطیلات مختلف توجه نمایید.

خرید بلیط هواپیما کیش

مسافران زیادی به دلیل صرفه جویی در زمان و سرعت در جابجایی از هواپیما برای مسافرت های داخلی استفاده می نمایند. از این رو مسافران کثیری برای خرید بلیط هواپیما کیش از روش های حضوری و غیرحضوری از طریق آژانس های مسافربری اقدام می نمایند. خرید بلیط هواپیما به روش حضوری از طریق دفاتر مجاز فروش یا آژانس های مسافرتی زمان و هزینه بسیار زیادی را برای مسافر در بر خواهد داشت. خرید بلیط کیش در روش حضوری علاوه بر دلایل بیان شده، دارای محدودیت انتخاب و نوسان قیمت نیز می باشد. به کارگیری اینترنت در صنعت های تجاری مختلف همانند گردشگری پیشرفت چشمگیری را به همراه داشته است. خدمات به کار رفته در آژانس های مسافرتی با کیفیت بهتر و زمان و هزینه کمتر به مشتریان ارائه می شود. در روش اینترنتی خرید بلیط هواپیما از قیمت های نجومی و صرف زمان زیاد خبری نخواهد بود. خرید آنلاین بلیط هواپیما به نسب خرید حضوری دارای مزیت های فراوانی است. مزایای خرید آنلاین بلیط کیش از تیک بان به شرح زیر می باشد:

  • راحتی در خرید
  • دسترسی مداوم و همیشگی
  • فرار از ترافیک
  • صرفه جویی در زمان
  • استرداد آنلاین
  • گستردگی انتخاب
  • قیاس قیمت ها و امکانات با یکدیگر
  • چرا به یک بلیط می گوییم بلیط ارزان هواپیما

قبل از هر چیزی باید بدانیم که دلیل استفاده از لفظ بلیط ارزان هواپیما چیست؟ اولین کاری که باید بکنیم این است که به همان ضرب المثل قدیمی بسنده کنیم و در نظر بگیریم که پروازهای بی کیفیت می‌توانند در قالب بلیط های ارزان قیمت باشند. اما این فقط یک جنبه از پرواز هواپیما و بلیط هواپیما است و بهتر است نگاه مثبتی به این موضوع داشته باشیم. در حقیقت، بلیط های قیمت هواپیما به دلایل مختلفی به وجود می‌آیند که مهم‌ترین آن‌ها، نبود مسافر کافی برای پر کردن پرواز است


جالب است بدانید که تبلیغ بلیط ارزان هواپیما اکثراً توسط آژانس‌های هواپیمایی و همچنین شرکت‌های مسافربری و گردشگری گذاشته می‌شود. به نظر شما جالب نیست؟! در نظر بگیرید که شما زرنگی به خرج داده‌اید و کلیه بلیط های هواپیما را از قبل خریده‌اید. از بخت بد، مسافر کافی برای پر کردن پرواز ندارید و کم کم متوجه می‌شوید که ضرر می‌کنید. اینجاست که به دست آوردن همان سرمایه اولیه برای شما بهتر از ضرر هنگفت است. پس ترجیح می‌دهید که بلیط ها را با قیمت پایین‌تری بفروشید

مهم‌ترین معیار برای دسته بندی انواع بلیط ارزان هواپیما، استفاده از دلیل ارزان قیمت شدن بلیط است. در حقیقت عواملی که نتوانسته اند مسافر کافی برای هواپیما جمع کنند، عامل اصلی ارزان شدن بلیط هستند. بنابراین سه دسته کلی برای آنها وجود دارد:

بلیط چارتری ارزان

چارتر ارزان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین دلایل ارزان شدن قیمت بلیت است. در واقع این یک پدیده بسیار رایج است که تنها در ایام تعطیلات و در نزدیک برخی مناسبت‌های خاص تعداد آنها کم می‌شود. چارتر ارزان قیمت بدین صورت است که یک شرکت گردشگری که در زمینه برگزاری تورهای مسافرتی فعالیت می‌کند، تعدادی یا برخی از صندلی‌های هواپیما را چارتر کرده و به دنبال فروش تور خود است. اگر این شرکت نتواند مسافر کافی یا همان گردشگر گیر بیاورد، مجبور می‌شود که بلیط خود را با قیمت کمتری فروخته که تحت عنوان بلیط چارتری ارزان شناخته می‌شود. همه این پروازها را میتوانید در سایت چارتر یکجا ببینید .

بلیط لحظه آخری

این نوع بلیط هواپیمای ارزان بسیار کمتر نسبت به بلیط های چارتر است، در هر صورت برخی از شرکت‌ها اقدام به فروش بلیط های لحظه آخری ارزان قیمت هواپیما می‌کنند. این نوع بلیط ها بیشتر در شهرهای بزرگ و پرتردد دیده می‌شود. طبیعتاً ما انتظار داریم که تعداد پروازها و مسافران به سمت جزیره کیش و شهر مشهد بیشتر از سایر شهرهای ایران باشد. اتفاقاً آژانس های مسافرتی هم به این موضوع فکر کرده‌اند و به همین دلیل تعداد پروازهای این شهرها بیشتر است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۱
مهدی حبیب زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی